Zwrot towaru niezgodnego z opisem.

Pytanie z dnia 01 lipca 2020

Witam zakupilam torebki w sklepie internetowym ale nie spełniły mojego oczekiwania odesłałam towar bez wad i z metkami dotarł uszkodzony i sprzedający każe mi zapłacić za torebki czy muszę zapłacić czy to nie z mojej winy?

Dzień dobry, a protokół szkody został spisany ? Czy wynika z niego, że za uszkodzenie torebek odpowiada Pani czy przewoźnik ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 lipca 2020 13:24 Zmodyfikowano dnia: 1 lipca 2020 13:24 Obejrzało: 194 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.