Zwrot towaru niezgodnego z opisem.
Pytanie z dnia 30 marca 2022
Witam. Mam problem z firmą która olewa zwrot.
Produkt przyszedł nieuszkodzony, jedynie niestarannie wykonany. Po rozmowie z właścicielem firmy powiedzial ze moge go zwrócić. Koszt wysyłki opłacam ja. Paczka dotarła 23 marca. Niestety nie została odebrana, czas leciał i nadal nic. Po telefonie do właściciela odpowiedział mi ze zapomial i mam mu przypomiec następnego dnia. Dzwoniłam następnego dnia, nie odebrał tylko napisał ze pamięta.
Wieczorem dzwoniłam do firmy by dowiedzieć się czy odebrał paczkę, niestety nie odebrał telefonu. Niedługo minie 2 tygodnie i paczka wróci do mnie.
Jak mogę się bronić by odzyskać pieniądze?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, nieodebrania paczki nie wyłącza prawa żądania zwrotu środków. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
Dzień dobry, można wezwać do zapłaty - za pośrednictwem profesjonalnego pełnomocnika, a następnie skierować sprawę do sądu. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.