Zwrot towaru niezgodnego z opisem.

Pytanie z dnia 30 marca 2022

Witam. Mam problem z firmą która olewa zwrot.
Produkt przyszedł nieuszkodzony, jedynie niestarannie wykonany. Po rozmowie z właścicielem firmy powiedzial ze moge go zwrócić. Koszt wysyłki opłacam ja. Paczka dotarła 23 marca. Niestety nie została odebrana, czas leciał i nadal nic. Po telefonie do właściciela odpowiedział mi ze zapomial i mam mu przypomiec następnego dnia. Dzwoniłam następnego dnia, nie odebrał tylko napisał ze pamięta.
Wieczorem dzwoniłam do firmy by dowiedzieć się czy odebrał paczkę, niestety nie odebrał telefonu. Niedługo minie 2 tygodnie i paczka wróci do mnie.
Jak mogę się bronić by odzyskać pieniądze?

Dzień dobry, nieodebrania paczki nie wyłącza prawa żądania zwrotu środków. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 31 marca 2022 09:43 Zmodyfikowano dnia: 31 marca 2022 09:43 Obejrzało: 362 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, można wezwać do zapłaty - za pośrednictwem profesjonalnego pełnomocnika, a następnie skierować sprawę do sądu. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 kwietnia 2022 11:12 Zmodyfikowano dnia: 1 kwietnia 2022 11:12 Obejrzało: 346 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.