Zwrot towaru w sklepie internetowym.

Pytanie z dnia 26 sierpnia 2020

Witam
Moje pytanie dotyczy zwrotu towaru w sklepie internetowym. Czy jeżeli zamieszczę informacje że zwrot jest nie możliwy na naszej platformie i prosimy o przemyślane zakupy to zwalnia nas to z odpowiedzialności odnośnie zwrotów towaru?
Pozdrawiam

Dzień dobry, nie. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 sierpnia 2020 21:33 Zmodyfikowano dnia: 26 sierpnia 2020 21:33 Obejrzało: 243 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.