Zwrot towaru zakupionego przez internet.
Pytanie z dnia 18 maja 2020
Witam! Przed kwarantanna kupilem towar w sklepie. Po tygodniu wyslalem poczta z powrotem( przed tym zlozylem reklamacje). Zakup byl zrobiony 13 marca i do dnia disziejszego nie dostalem zwrot. Mam potwierdzenie wysylki, zakupu w online bankingu i na koncie sklepu, tylko nie mam paragonu. Wysylalem z 15 maili, dzwonilem z 5 razy i nic. Mowia ze prelew BEDZIE zrpbiony, ale nic. Co moge zrobic w takiej sytuacji? Z gory dziekuje!
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli skutecznie odstąpił Pan od umowy, trzeba wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Czy formalne wezwanie pisemne było kierowane do sklepu?
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.