zwrot towaru zakupionego przez internet,towar wadliwy

Pytanie z dnia 28 czerwca 2019

Kupiłam stół przez Allegro, który się okazał wadliwy i uszkodzony.
Zgłosiłam chęć zwrotu do sprzedającego. Sprzedający uporczywie mnie ignorował. Po założeniu sporu Allegro i dopiero po nałożeniu sankcji na sprzedającego przez Allegro sprzedawca zwrócił mi pieniądze.
ALE:
Dzisiaj zaczyna się trzeci tydzień od kiedy proszę sprzedawcę odebrać paczki ze stołem lub podać adres do zwrotu za pobraniem. Sprzedający cały czas zapewnia, że kurier zamówiony, wysyła numery zlecen, które nie istnieją, a kuriera dalej nie ma i żadna firma kurierska nie wie na temat zlecenia pod mój adres. Ja nie mam miejsca w mieszkaniu na przechowywanie 2 wielkogabarytowych paczek przez tak długi okres.

Niejednokrotnie pisałam do sprzedającego że zutylizuję stół jeśli nie zostanie odebrany, niestety bez skutku.
Czy w takiej sytuacji mam obowiązek przechowywać te paczki aż do momentu szanowny sprzedawca wreszcie się zdecyduje je odebrać? Czy mogę wyznaczyć mu konkretny termin odbioru i po upływie tego czasu wystawić te paczki przed śmietnik "dla chętnych"

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.