zwrot towaru zakupionego przez internet,towar wadliwy
Pytanie z dnia 28 czerwca 2019
Kupiłam stół przez Allegro, który się okazał wadliwy i uszkodzony.
Zgłosiłam chęć zwrotu do sprzedającego. Sprzedający uporczywie mnie ignorował. Po założeniu sporu Allegro i dopiero po nałożeniu sankcji na sprzedającego przez Allegro sprzedawca zwrócił mi pieniądze.
ALE:
Dzisiaj zaczyna się trzeci tydzień od kiedy proszę sprzedawcę odebrać paczki ze stołem lub podać adres do zwrotu za pobraniem. Sprzedający cały czas zapewnia, że kurier zamówiony, wysyła numery zlecen, które nie istnieją, a kuriera dalej nie ma i żadna firma kurierska nie wie na temat zlecenia pod mój adres. Ja nie mam miejsca w mieszkaniu na przechowywanie 2 wielkogabarytowych paczek przez tak długi okres.
Niejednokrotnie pisałam do sprzedającego że zutylizuję stół jeśli nie zostanie odebrany, niestety bez skutku.
Czy w takiej sytuacji mam obowiązek przechowywać te paczki aż do momentu szanowny sprzedawca wreszcie się zdecyduje je odebrać? Czy mogę wyznaczyć mu konkretny termin odbioru i po upływie tego czasu wystawić te paczki przed śmietnik "dla chętnych"
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.