Zwrot towaru zakupionego przez llegro.
Pytanie z dnia 28 listopada 2019
Dzień dobry.
Dnia 27.07.2018 zakupiłem na Allegro telefon komórkowy. Sprzedawca nie chce przyjąć produktu do reklamacji z tytułu gwarancji pomimo tego że w wystawionej przez Niego aukcji była mowa o 24 miesięcznym okresie gwarancyjnym oraz fakturze VAT 23%. Umowa została zawarta na odległość dnia 27.07.2018. W późniejszym terminie została dosłana FV na której już widniała inna informacja – 12 miesięcy gwarancji.
Proszę o informację czy mogę w jakiś sposób wyegzekwować na sprzedawcy przyjęcie telefonu do reklamacji.
Za odpowiedź z góry dziękuję.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli jest Pan w stanie wykazać, że w ofercie była mowa o 24 miesięcznej gwarancji, to jak najbardziej. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Marek Jaroch Adwokat (Od 2019)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Marek Jaroch
Krakowska 5/602, 15-875 Białystok
Szanowny Panie, obok uprawnień z gwarancji swoich praw można dochodzić również w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Oczywiście treść żądania zależna będzie od rodzaju wady i Pana statusu w tej transakcji (czy był Pan konsumentem czy nie) i ewentualnych postanowień zawartej umowy. Z wyrazami szacunku, adw. Marek Jaroch
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.