Zwrot towaru zakupionego przez llegro.

Pytanie z dnia 28 listopada 2019

Dzień dobry.
Dnia 27.07.2018 zakupiłem na Allegro telefon komórkowy. Sprzedawca nie chce przyjąć produktu do reklamacji z tytułu gwarancji pomimo tego że w wystawionej przez Niego aukcji była mowa o 24 miesięcznym okresie gwarancyjnym oraz fakturze VAT 23%. Umowa została zawarta na odległość dnia 27.07.2018. W późniejszym terminie została dosłana FV na której już widniała inna informacja – 12 miesięcy gwarancji.
Proszę o informację czy mogę w jakiś sposób wyegzekwować na sprzedawcy przyjęcie telefonu do reklamacji.
Za odpowiedź z góry dziękuję.

Dzień dobry, jeśli jest Pan w stanie wykazać, że w ofercie była mowa o 24 miesięcznej gwarancji, to jak najbardziej. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 listopada 2019 18:47 Zmodyfikowano dnia: 28 listopada 2019 18:47 Obejrzało: 293 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowny Panie, obok uprawnień z gwarancji swoich praw można dochodzić również w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Oczywiście treść żądania zależna będzie od rodzaju wady i Pana statusu w tej transakcji (czy był Pan konsumentem czy nie) i ewentualnych postanowień zawartej umowy. Z wyrazami szacunku, adw. Marek Jaroch

Odpowiedź nr 2 z dnia 28 listopada 2019 23:26 Zmodyfikowano dnia: 28 listopada 2019 23:26 Obejrzało: 291 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.