zwrot towaru,odpowiedzialność sprzedawcy
Pytanie z dnia 12 kwietnia 2019
Dzień dobry, w zeszła srodę sprzedalam suknie slubna dziewczynie za pobraniem. Umowilysmy się jedynie telefonicznie, że podlega ona zwrotowi jedynie gdy okaże się podarta/uszkodzona/brudna. Jeśli jednak okaże się, że wymaga poprawek krawieckich kupująca na własną rękę zorganizuje sobie krawcowa. W dniu otrzymania sukni ( poniedzialek) napisała mi na fb, że suknia jest piękna, wygląda jak milion dolarów, wczoraj napisała jednak, że rodzina jej mówi, że na niej źle leży, i że chce odesłać. Czy muszę się zgadzać na zwrot? Kiedy odmowilam, zaczęła straszyć mnie policja i wymyślać, że suknia jest zniszczona. Posiadam jednak jej wcześniejsze wiadomości o tym jak chwali suknie. Nie wiem co robić. Poproszę o poradę.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli sprzedała ją Pani jako osoba fizyczna, a nie przedsiębiorca, nie musi przyjmować zwrotu, skoro suknia jest zgodna z umową. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
proszę nie robić nic, nic Pani nie może zrobić oprócz straszenia
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.