zwrot towaru,zwrot kosztów przesyłki,prawa konsumenta
Pytanie z dnia 28 marca 2019
Witam, sprzedaje produkty na allegro. Klient wystawił mi negatywny komentarz,który nie jest prawdziwy. Klient nie odbiera tel, ani nie odpowiadam na maila. Odesłał produkt i żąda ode mnie aby zwróciła środki za towar oraz koszty za odesłanie towaru. Czy zgodnie z prawem mam obowiązek zwracać pieniądze za koszt wysyłki? W jaki sposób mogę walczyć o dobre imię firmy ponieważ klient posądza mnie za wysłanie przeterminowanego towaru, nagrałam film jak otrzymałam zwrot że towar nie był przeterminowany.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.