Zwrot za bilety lotnicze bez opłaty serwisowej.

Pytanie z dnia 24 lutego 2021

Dzień dobry, jako firma zakupiliśmy w zeszłym roku bilety za pomocą serwisu internetowego. Z powodu COVID-19 do lotów nie doszło. Serwis zwrócił nam koszt samych biletów bez opłaty serwisowej. Czy to prawda, że taka opłata jest bezzwrotna?
Pozdrawiam
Patrycja

Dzień dobry, niestety z pytania nie wynika, o jaką opłatę serwisową chodzi, na jakiej podstawie została ona potrącona, kiedy dokonano rezerwacji i jaki obowiązywał regulamin w chwili tej rezerwacji, więc nie sposób udzielić porady. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 lutego 2021 21:17 Zmodyfikowano dnia: 24 lutego 2021 21:17 Obejrzało: 363 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem