Zwrot za wykonaną usługę

Pytanie z dnia 30 lipca 2020

Wykonuje usługę Przedłużania włosów na działalności nierejestrowanej, nam certyfikat po szkoleniu. Jestem na rynku 1.5 miesiąca. Przedłużalam włosy kobiecie która nigdy wcześniej tego nie miała, tłumaczyłam jak dbać o włosy itd, po 2 dniach napisała że włosy doczepiane wypadają, zaproponowałam darmowe ponowne Założenie chodź było to dla mnie dziwne bo zadne wcześniejsze klientki nie zgłaszały szkody a wręcz są zachwycone usługa, klientka odmówiła założenia włosów a żąda ode mnie zwrotu pieniędzy. Musiała nie dostosować się do odpowiedniej pielęgnacji i włosy zaczęły wypadac.czy muszę zwrócić pieniądze kiedy wiem że usługę wykonałam prawidłowo? Jej rodzina wypisuje pod moimi postami na fb na których się reklamuje obraźliwe posty. Groża mi i zadają zwrotu kasy. Co mam zrobić.. Nie czuje się winna

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.