Zwrot zadatku za niewykonania usługi.

Pytanie z dnia 03 listopada

Wpłaciłem zadatek na usługę wykonania tatuażu. Było to na około 2 miesiące przed planowaną wizytą. Na 6 dni przed wykonaniem usługi wysłałem zapytanie mailowe, czy termin jest aktualny i zgodnie z wolą będzie to tatuaż ze znieczuleniem (bo o to tatuatorka prosiła - żeby potwierdzić wcześniej). Nie otrzymałem przez 4 dni żadnej odpowiedzi. Na dzień przed wizytą napisałem kolejną wiadomość informującą, że w związku z brakiem odpowiedzi i brakiem wiedzy, czy usługa odbędzie się zgodnie z ustaleniami (znieczulenie) anuluję termin. Tatuatorka nie zwróciła zadatku, powołując się zapis z regulaminu ze swojej strony, który informuje, że brak zmiany terminu przed 14 dniami powoduje utratę wpłaconego zadatku. Czy w tej sytuacji mogę rościć sobie zwrot?

Dzień dobry, dla udzielenia rzetelnej porady konieczne jest zapoznanie się z zawartą umową/regulaminem oraz korespondencją z tatuatorką, ale jeśli nie ustaliliście Państwo wcześniej, że tatuatorka ma obowiązek udzielić odpowiedzi na maila w określonym terminie, itp., to w mojej ocenie nie był Pan uprawniony do odstąpienia od umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 listopada 2024 18:16 Zmodyfikowano dnia: 4 listopada 2024 18:16 Obejrzało: 16 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.