Zwrot zadatku za niewykonania usługi.
Pytanie z dnia 03 listopada
Wpłaciłem zadatek na usługę wykonania tatuażu. Było to na około 2 miesiące przed planowaną wizytą. Na 6 dni przed wykonaniem usługi wysłałem zapytanie mailowe, czy termin jest aktualny i zgodnie z wolą będzie to tatuaż ze znieczuleniem (bo o to tatuatorka prosiła - żeby potwierdzić wcześniej). Nie otrzymałem przez 4 dni żadnej odpowiedzi. Na dzień przed wizytą napisałem kolejną wiadomość informującą, że w związku z brakiem odpowiedzi i brakiem wiedzy, czy usługa odbędzie się zgodnie z ustaleniami (znieczulenie) anuluję termin. Tatuatorka nie zwróciła zadatku, powołując się zapis z regulaminu ze swojej strony, który informuje, że brak zmiany terminu przed 14 dniami powoduje utratę wpłaconego zadatku. Czy w tej sytuacji mogę rościć sobie zwrot?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, dla udzielenia rzetelnej porady konieczne jest zapoznanie się z zawartą umową/regulaminem oraz korespondencją z tatuatorką, ale jeśli nie ustaliliście Państwo wcześniej, że tatuatorka ma obowiązek udzielić odpowiedzi na maila w określonym terminie, itp., to w mojej ocenie nie był Pan uprawniony do odstąpienia od umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.