Zwrot zakupionego telefonu od osoby prywatnej.

Pytanie z dnia 17 listopada 2019

Wystawiłam na sprzedaz telefon,rzetelnie opisałam jego stan techniczny, zgłosiła się pełnoletnia pani która zadała kilka pytań na które szczerze odpowiedziałam.Pani raz była chętna kupić raz nie,narzekała na cenę (550 zł) mówiąc że to dużo a nowy jest za 600 zl. Odpowiedzialam więc że jeżeli znalazła nowy za taką cenę to ok. Pani jednak przyjechała obejrzala z wierzchu telefon nawet nie zajrzała do pudełka , zaproponowalam że możemy poczekać włożyć kartę sprawdzić wszystko ale powiedziała że nie trzeba.Po 16 h pani napisała że ona chce zwrócić telefon gdyż rzekomo bardzo słabo działa bateria.Napisalam więc że bateria w tym telefonie jest dosyć mała co jest powszechnie wiadomo ale wiem że na prawdę długo wytrzymywał mi i znam jego stan. Pani nie napisała od razu że coś jest nie tak nie dopytala o nic tylko dopiero po 16 h napisała , gdzie nie mam pewności czy telefon nie był rozbierany ,nie został np upuszczony itd co w takiej sytuacji ?

W tej sytuacji, to kupujący musi wykazać istnienie wady. Na chwilę obecną są jedynie gołosłowne twierdzenia. Uważam, że nie ma na chwilę obecną żadnych podstaw do odstąpienia od umowy. Jeżeli kupująca chce od umowy odstąpić, to niech konkretnie przedstawi, na czym ta wada polega i że istniała w chwili wydania jej telefonu.

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 listopada 2019 20:46 Zmodyfikowano dnia: 18 listopada 2019 20:46 Obejrzało: 269 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.