Zwrot zakupionego towaru.

Pytanie z dnia 08 kwietnia 2020

Witam

Mam problem z reklamacją produktu i proszę o radę.
Zakupiłem amplituner w styczniu. Liczyłem na sprzedaż i zarobek. Nie był otwierany, ani uruchamiany. Sprzedany został w marcu. Kupiec stwierdził, że jest niesprawny, więc zwróciłem pieniądze, a sprzęt odesłał prosto do sklepu.
Sklep otrzymał sprzęt 11.03
25.03 dostałem informację, że sprzęt naprawiony i do mnie zostanie odesłany.
Dzisiaj, 8.04 dostałem informację, że to nie jest ten sam sprzęt, jest zepsuty i nie do naprawy.
Co w tym przypadku zrobić?

Dzień dobry, ale od kogo otrzymał Pan tę drugą informację, że to nie ten sam sprzęt ? Czy po wiadomości z 25.03. amplituner został Panu odesłany ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 kwietnia 2020 08:41 Zmodyfikowano dnia: 9 kwietnia 2020 08:41 Obejrzało: 219 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Kancelaria zajmuje się przygotowaniem takich pism, jak również prowadzeniem spraw sądowych w tym zakresie, zapraszam do kontaktu, pod nr. tel: 502 552 460, bądź drogą mailową: kancelaria@adwokatbukowski.pl z poważaniem Adwokat Michał Bukowski

Odpowiedź nr 2 z dnia 9 kwietnia 2020 11:07 Zmodyfikowano dnia: 9 kwietnia 2020 11:07 Obejrzało: 217 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.