Zwrot zakupionego towaru.

Pytanie z dnia 08 kwietnia 2020

Witam

Mam problem z reklamacją produktu i proszę o radę.
Zakupiłem amplituner w styczniu. Liczyłem na sprzedaż i zarobek. Nie był otwierany, ani uruchamiany. Sprzedany został w marcu. Kupiec stwierdził, że jest niesprawny, więc zwróciłem pieniądze, a sprzęt odesłał prosto do sklepu.
Sklep otrzymał sprzęt 11.03
25.03 dostałem informację, że sprzęt naprawiony i do mnie zostanie odesłany.
Dzisiaj, 8.04 dostałem informację, że to nie jest ten sam sprzęt, jest zepsuty i nie do naprawy.
Co w tym przypadku zrobić?

Dzień dobry, ale od kogo otrzymał Pan tę drugą informację, że to nie ten sam sprzęt ? Czy po wiadomości z 25.03. amplituner został Panu odesłany ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 kwietnia 2020 08:41 Zmodyfikowano dnia: 9 kwietnia 2020 08:41 Obejrzało: 240 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Kancelaria zajmuje się przygotowaniem takich pism, jak również prowadzeniem spraw sądowych w tym zakresie, zapraszam do kontaktu, pod nr. tel: 502 552 460, bądź drogą mailową: kancelaria@adwokatbukowski.pl z poważaniem Adwokat Michał Bukowski

Odpowiedź nr 2 z dnia 9 kwietnia 2020 11:07 Zmodyfikowano dnia: 9 kwietnia 2020 11:07 Obejrzało: 238 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem