Zwrot zakupionego towaru.
Pytanie z dnia 08 kwietnia 2020
Witam
Mam problem z reklamacją produktu i proszę o radę.
Zakupiłem amplituner w styczniu. Liczyłem na sprzedaż i zarobek. Nie był otwierany, ani uruchamiany. Sprzedany został w marcu. Kupiec stwierdził, że jest niesprawny, więc zwróciłem pieniądze, a sprzęt odesłał prosto do sklepu.
Sklep otrzymał sprzęt 11.03
25.03 dostałem informację, że sprzęt naprawiony i do mnie zostanie odesłany.
Dzisiaj, 8.04 dostałem informację, że to nie jest ten sam sprzęt, jest zepsuty i nie do naprawy.
Co w tym przypadku zrobić?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, ale od kogo otrzymał Pan tę drugą informację, że to nie ten sam sprzęt ? Czy po wiadomości z 25.03. amplituner został Panu odesłany ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Kancelaria zajmuje się przygotowaniem takich pism, jak również prowadzeniem spraw sądowych w tym zakresie, zapraszam do kontaktu, pod nr. tel: 502 552 460, bądź drogą mailową: kancelaria@adwokatbukowski.pl z poważaniem Adwokat Michał Bukowski
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.