Zwrot zaliczki ,rezygnacja z zamówienia. niezadowolony klient
Pytanie z dnia 28 listopada 2018
witam, 6 tyg temu zamawiałam wózek dziecięcy, Pani która przyjmowała zamówienie powiedziała, że wózek będzie za miesiąc. Niestety dalej czekam. Kontaktowałam się telefonicznie gdyż nie mam możliwości dotarcia do sklepu. 2 dni jestem zbywana przez sprzedawcę zapewnieniami, że dowiedzą się od producenta jak wygląda realizacja zamówienia i do mnie oddzwonią, ale nigdy zwrotnego telefonu nie dostałam. Dzisiaj już nie odbierają ode mnie telefonów. Na maila też nie dostałam odpowiedzi. Zapłaciłam zaliczkę 500zł i nie podpisałam niestety żadnej umowy. Jedynie mam potwierdzenie wpłaty zaliczki, gdyż robiłam przelew. Spieszy mi się z wózkiem ponieważ zbliża się termin porodu. Chcę zrezygnować z zamówienia i czy mam szansę odzyskać zaliczkę?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, tak, ale przed odstąpieniem dobrze byłoby wezwać sprzedawcę do wydania wózka np. w terminie 3 dni pod rygorem odstąpienia od umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.