zwrot zaliczki za rezerwacje pokoju hotelowego
Pytanie z dnia 15 maja 2019
Witam. Zarezerwowałem w lutym pokój nad morzem na trzy doby łącznie cena wyszła 450 zł. Wpłaciłam zaliczkę 300 zł. Niestety na początku maja dowiedziałam się, że nie będę mogła pojechać z powodu sytuacji rodzinnej.Poinformowałam Panią i poprosiłam o zwrot zaliczki tymbardziej, że rezerwacja jest na 11 lipca to ponad dwa miesiące czasu. Czy mam prawo żądać zwrotu zaliczki? I jak to zrobić? Dodam, że na stronie nie ma informacji, że nie zaliczka jest bezzwrotna.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.