Zwrot zaliczki za suknię ślubną.

Pytanie z dnia 08 stycznia 2020

Witam. Moja córka zamówiła w salonie suknie ślubną, wpaciła zaliczkę 1250 zł. Po miesiącu dostała wiadomość że kolekcja z której zamawiał suknie jest z zeszłego roku i nie opłaca się już sprowadzać tego modelu. Pan zaprasza do obejrzenia nowej kolekcji. Córka pojechała, lecz nic jej się nie spodobało i chciała zrezygnować z zakupu. Zaznaczam że pan z salonu nie pobrał nawet wymiarów córki, suknia która zamówiła nie została jeszcze wykonana. Pan stwierdził że nie odda zaliczki ponieważ wysłał już pieniądze do producenta.
W związku z zaistniałą sytuacją mam pytanie. Jakim prawem Pan z salonu mógł zatrzymać pieniądze. Rozumiem gdyby szycie sukni się rozpoczęło lub gdyby była gotowa. Ale nic takiego nie miało miejsca. Jakich dokumentów mam żądać od tego pana.? Czy mam prawo do zwrotu zaliczki? Bo na umowie jest napisane że zadatek 250 nie podlega zwrotowi.
Bardzo proszę o odpowiedź, czy jest szansa zwrotu zaliczki.

Dzień dobry, oczywiście są podstawy do żądania zwrotu zaliczki oraz zadatku. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 stycznia 2020 17:32 Zmodyfikowano dnia: 9 stycznia 2020 17:32 Obejrzało: 293 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.