Zwrot zamówionego towaru spersonalizowanego.
Pytanie z dnia 13 lutego 2020
Jeśli wyślemy do klienta produkt spersonalizowany czyli taki na którym widnieją imiona lub cechy osoby która zamawiała dany produkt, przesyłką pobraniową i taki klient nie odbierze takiej przesyłki to możemy egzekwować prawnie należności jakie ponieśliśmy na realizację takiego zamówienia ? Mówimy tu o kosztach przesyłki w dwie strony i produkcie, który de facto nadaję się do wyrzucenia bo został nadrukowany personalizacją klienta. Jak to wygląda od strony prawnej czy jest jakiś bat na takich nieodpowiedzialnych klientów ? Pozdrawiam Marcin
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, "bat" może być, jeśli należycie sporządzicie Państwo regulamin sklepu, tudzież umowy z klientami. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Panu, W jaki sposób doszło do zawarcia umowy? Dlaczego klient nie odebrał przesyłki? W przypadku produktów spersonalizowanych najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest pobrać należność zanim produkt zostanie przygotowany i wysłany. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.