BLACK FRIDAY i wyprzedaże - JAK SOBIE RADZIĆ OD STRONY PRAWNEJ
Zaczyna się sezon wyprzedaży, Black Friday, Black Weekend, Cyber Monday, zaraz wyprzedaże przedświąteczne i poświąteczne.
Black FrIday, Black Weekend, Cyber Monday - wyprzedaże, obniżki, rabaty. Zawsze się dzieje.
Skoro dzieje się w czasie, to będzie działo się też po. Żeby pomóc Wam się w tym odnaleźć, mam dla Was kilka wskazówek czego nie możesz robić gdy jesteś Sprzedawcą i czego nie może robić Sprzedawca, gdy to ty obudziłeś się z kacem "powyprzedażowym" i postanawiasz odwrócić bieg wydarzeń :)
Dowiedz się jak poradzić sobie po szale zakupów on-line i jakie teksty są zabronione gdy jesteś Sprzedawcą, a przed jakimi tekstami się bronić, jeśli jesteś kupującym.
TAKIE SYTUACJE SĄ STANDARDEM:
" Proszę Pani, kupiła Pani produkt przeceniony o 50%, ze wzgledu na to, zamiast 2 lat rękojmi za wadę rzeczy przysługuje Pani tylko 1 rok"
" Droga Pani, nie może Pani oddać tych 3 sukienek. Zakup był po tak dużej promocji a towar limitowany, więc niestety nie ma Pani 14-dniowego terminu na odstąpienie. Zablokowała Pani możliwość kupna tych towarów innym osobom".
"Drogi Panie, kupił Pan dostęp do e-booka w niższej cenie. Brak było checkboxa o rezygnacjiz prawa do odstąpienia od umowy, ale to przecież wiadomo, że jak przesyłam ebook, który może Pan przeczytać, to to prawo Panu nie przysługuje".
Czy wiesz, że żaden z tych tekstów nie powinien być wypowiedziany:), a jeśli już nawet zostałby wypowiedziany, to nie ma żadnego uzasadnienia prawnego?
Chcesz wiedzieć dlaczego?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Z ARTYKUŁU: Jak sobie radzić w czasie "po Black Friday" od strony prawnej?
PS. Jeśli zamierzasz ruszyć ze sprzedażą online, przypominam, że na stronie www.kingakonopelko.pl w przypiętym wpisie masz możliwość zapisać się na 7-dniową darmową dawkę wiedzy o prawnych aspektach sprzedaży online.